Luuukaaaaaas (L)

Heellllu nu är jag på riiiiktigt bra humör :DD 
egentligen vet jag inte varför o.o :D 
aja innan på ridningen så Började vi med Gymkhana men sen så flög ebba av och skadade sig och då ville vi hoppa ist så de blev de :) 
Jag och Johanna körde samma höjder i början men sen över en meter så blev de inte riktigt lika höga... 
Tilda och Grodan toppade med 90 cm (rekord på Grodan) 
Jag och Lukas slog rekord på Lukas med 1.10cm, han har nått i frambenet så han hoppas inte så mycket;p 
Johanna och Vivan körde 1.30 men typ failade tre gånger x'd 
men de va sjuuuuukt kul i alla fall :D 
ciaaaaao

Jag och Lukas på min första CR förra vinten :) ♥♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: H

Va söt han e <3 (:

2010-12-18 @ 12:40:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: