Ssssssssssssssssssssssystemkkkkkkkkkkamera

Jag Älskar Min FinFina SystemKamera... :) 
den har tat kort på nästan allt :D NOT 
nästan iaf :o 
ni får lite bilder ba för de(a)

Julskinka

Andra personer me SystemKamera

pepparkakor med avhuggna huven

Brädor

Tungor

Folk som hoppar, själva

och på folk som hoppar med hästar

På folk med reflexgrejjooor

och folk utan refleex

På hästars tungor

på små killar...

Men även på stora:) 

När det är kallt...

Men även när det är varmt :)

Den har tagit på blod

På snyggingar

och på folk som är mindra snygga................:D 

På blondiner

och på folk som inte är så blonda :) 

alllla desssa människor på bilderna betyder mycke för mig (y) 
hahha kanske inte Per men han är coooooool :D 
hade bra jag kanske skriver nått mer seeen ciaaaaao

Kommentarer
Postat av: H

Många bilder (:

2010-12-23 @ 17:39:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: