SVAR PÅ FRÅGESTUND! :))

Matilda frågade:
Vem är snyggast av: Marlin Manson eller Bill Kaulitz? (måst besvaras) svar: LÄTT BILL KAULITZ 
Vilka bloggar följer du varjedag? Svar: Kissie,Kenza,Foki,Dessie,Paow,Gaybloggen och DIN! :))
Varför updarterar du inte så ofta? Svar: jag försöker faktiskt bli lite bättre och jag tycker jag har lyckats lite i alla fall?:) 

Mamma frågade:
Vem är du kär i ? :):):) Svar: INGEN!!!

anonym frågade:
gillar du justin bieber?  Svar: Jag ''älskar'' honom inte, men jag hatar inte honom ;P
vilket program gillar du att titta på? Svar: THE SIMPSONS!!

Den bästa;) frågade:
1. Om du fick välja 2 hästar som du har som älsklingshästar, vilka skulle det vara? BILD ÄR ETT MÅSTE PÅ DOM. ;)
Svar: Surviving Love ''Vivan'' och Tindra :)) 
Vivan
Tindra
Sen så gör jag en egen fråga där det gäller vilka två SMÅ hästar som jag tycker om bäst :D
Freddy<3
Gösta min älskling! SAKNAR DIG SÅ OTROLIGT MYCKET:(

2. Har du gillat din bästaväns "kille" eller någon den gillar någon gång? Svar: ja det har väll hänt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: