-.-

Tjaaa, var i stallet innan och hade ridlektion, Zimsa gick riktigt bra idag! (Y) 
När jag kom hem typ rusade jag in i duschen o.s.v...

Har tysklandsprov imorgon så kommer plugga heeeela kvällen...Måste ta prov 3 (svåraste) för att enligt mamma ska jag vara bäst i alla ämnen, lite svårt att leva upp till det känner jag. 
Men ska försöka i alla fall. a ju typ tre veckor sen jag hade läxor om tyskland så har typ glömt allt x'd
Men nu när jag har läst igenom det och kommer typ ihåg allt. 
Det är bara att jag måste läsa på mer om Brunkol och sånt, sen så har vi kartan...ett ord: JOBBIGT!
Så nu ska jag plugga lite till och vila lite och kolla på tv tills nio och efter det har mamma kommit hem och hon kan hjälpa mig med kartan.

Hoppas alla får en lite bättre kväll med mindre plugg.
Kraaaam.♥

Bild på pappa från semestern som piggar upp en lite, HAHA
love it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: